צרו קשר 050-228-2912

הדברה ברמת השרון

 הדברה ברמת השרון

חברתנו מבצעת הדברה ברמת השרון לכל סוגי המזיקים תוך הקפדה על שמירה על איכות הסביבה.

כמובן שאנו עובדים ברישיון של משרד להגנת הסביבה 1921.

צרו קשר עוד היום לעתיד נקי ממזיקים.

"ביי לג'וק ולעכבר הדברה בטוחה לשקט הנפשי שלך"

1800-28-29-12


 

הדברה ברמת השרון ללא נזק סביבתי

אחת הדאגות החשובות ביותר בכל עבודת הדברה ברמת השרון או בעל אזור אחר בארץ היא דרגת הרעילות. חומרי הדברה רעילים מסוכנים לסביבה, לבעלי החיים ולבני האדם. שימוש לא נכון בחומרי ההדברה מעמיד אתכם בסיכון. במטרה לצמצם את החשיפה המסוכנת לחומרי ההדברה ואת הנזקים לסביבה, החלו שיטות הדברה ירוקה או אורגנית תופסות תאוצה. היום, השיטות מעוררות עניין רב בקרב תושבי בתים פרטיים, בניינים ובעלי עסקים. הם מופתעים מאוד לגלות כי אפשר לספק שירותי הדברה יעילים מאוד ללא שימוש בחומרים רעילים.

הדברה ירוקה מול הדברה רגילה

הבחירה בחומר הדברה מסוים על פני אחר מתבססת על שיקולים מקצועיים. אם הזמנתם הדברה ברמת השרון בחברה מקצועית תוכלו לישון בשקט. הצוות המקצועי יקפיד לבחון את הדברים לעומק, תוך מתן הסברים אודות כמה שיטות הדברה. המדביר יפרט כיצד משפיעים הרעלים על המכרסמים ועל החרקים ומהי רמת הסיכון שלהם לבני האדם. הדברה ירוקה בהשוואה לחומרי הדברה רגילים, תהיה הרבה פחות מסוכנת. החיסרון היחיד בא לידי ביטוי בעצמה. קיימים מקרים בהם הדברה אורגנית אינה מצליחה להשיג את התוצאות הדרושות ולסלק מזיקים לתקופה ארוכה.

ממתי בכל זאת יש להשתמש ברעלים חזקים?

עבודות הדברה ברמת השרון המתמקדות באזורים של צמחייה או בתי גידול לבעלי חיים, דורשות שימוש בחומרים רעילים. הדברה בענף החקלאות מתבססת גם כן על חומרים רעילים. כיום, ההדברה הירוקה אינה מצליחה לספק מענה מתאים לחקלאים. הם עודם משתמשים בחומרי ההדברה המסוכנים.

האם הרעלים מסוכנים לבני אדם?

חומרי הדברה מסוכנים לבני האדם. אפשר לחזור אל הבית רק מספר שעות לאחר סיום העבודה ולאחר אוורור יסודי של הבית כולו. ריכוז של חומרי הדברה וחשיפה ממושכת מסוכנים מאוד לבני האדם. בתום כל עבודה הדברה ברמת השרון או בכל אזור אחר, תקבלו הנחיות מדויקות מצוות המדבירים. הקפידו לפעול בהתאם להנחיות בכדי למנוע סכנות מיותרות. חיות מחמד וילדים קטנים מגלים רגישות גבוהה לחומרי ההדברה. מיד כאשר מופיעים סימנים המעוררים חשש להרעלה יש להרחיק אותם מהבית ולפנות לקבלת טיפול רפואי מהיר. הדברה אשר מערבת רעלים דורשת מכם לגלות אחריות.

logo

Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support