צרו קשר 050-228-2912

הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב 

חברתנו מבצעת הדברה בתל אביב לכל סוגי המזיקים תוך הקפדה על שמירה על איכות הסביבה.

כמובן שאנו עובדים ברישיון של משרד להגנת הסביבה 1921.

צרו קשר עוד היום לעתיד נקי ממזיקים.

"ביי לג'וק ולעכבר הדברה בטוחה לשקט הנפשי שלך"

1800-28-29-12

הדברה בתל אביב- מה צריך לדעת?

הדברה בתל אביב מתייחסת להרחקה, צמצום או הריגה של מזיקים. המזיקים יכולים להיות ממינים ומסוגים שונים, החל מצמחים, פטריות, עופות ויונקים ועד לחרקים וזוחלים. קיימות פעולות מגוונות של הדברת מזיקים, בהתאם לסוגי המזיקים השונים. באמצעות ההדברה נעשית פגיעה במקורות המזון של המזיקים ובאזורי המחיה שלהם. למשל, הפעולה האפקטיבית למיגור תופעה של נמלים, הינה חיסול הקן באמצעות פיתיונות רעילים, וכן על זה הדרך. שירותי הדברה במרכז מתמקדים בבתים פרטיים, דירות בבניינים משותפים, מוסדות, גנים ובתי ספר, עסקים בתחום המזון ועוד.

באילו חומרים נעשית הדברה במרכז?

בעבר השיטה הנפוצה ביותר להדברה בתל אביב, הייתה באמצעות שימוש בחומרי ריסוס כימיים בעלי רעלים שונים. לעומת זאת, היום הגישה הרווחת דוגלת בהפחתה ואף מניעה כליל משימוש בחומרים רעילים. הדברה בשיטה זו מכונה הדברה ירוקה שהינה שם כללי לשיטות שונות ומגוונות של הדברת מזיקים שאינן מעמידות בסכנה את האדם והחי, אלא פוגעת ישירות במזיק. כך למשל, בכדי ללכוד מכרסמים, עושה ההדברה הירוקה שימוש בעזרים, כמו: מלכודות (קפיץ, כלוב, דבק וכדומה), יריעות רשתות וכדומה. חומרים אלו הינם בראש ובראשונה ידידותיים לסביבה ואינם מסכנים אוכלוסייה אחר שבסביבה, וכן הם ניתן לעשות בהם שימוש חוזר. הדברה במרכז בתוך אזורים עירוניים בהם ישנה צפיפות אוכלוסין, דורשת פתרונות ירוקים ופיקוח על כמות הרעלים.

כמה זמן אורך תהליך ההדברה?

תהליך הדברה בתל אביב אינו ארוך ויכול להימשך החל ממספר דקות ועד שעה. מורכבות עבודת הדברה במרכז נקבעת בהתאם לגודל המקום. יחד עם זאת, ההדברה אינה מסתיימת עם סיום פעולת הריסוס, חומרי ההדברה ממשיכים לפעול ולהתפשט גם לאחר זמן ממועד ההדברה. מסיבה זו, ייתכן מאד כי תמצאו מזיקים חיים גם לאחר ההדברה. אותם מזיקים ייעלמו בהדרגה בתוך כמה שבועות לערך. כמו כן, תתבקשו לא לשטוף את הרצפה מספר ימים לאחר ההדברה, בכדי שחומר ההדברה ימשיך להשפיע גם לאחר זמן.

מתי כדאי לעשות הדברה בתל אביב?

מעבר להזמנת חברת הדברה מיד כאשר נתקלים במזיקים, רצוי להזמין הדברה בתל אביב גם במקרים נוספים. למשל, במידה ומשפצים, יש לעשות הדברה עם סיום פעולות השיפוץ. הסיבה לכך היא, שבזמן השיפוץ עלולים חומרי ההדברה לפוג. כמו כן, רצוי לעשות הדברה במקרה של מעבר לדירה יד שניה, כדי להבטיח מעבר לדירה נקיה ממזיקים. גם במעבר לדירה חדשה יש לבצע הדברה כטיפול מונע בבעיית המזיקים. הדברה במרכז מתבצעת בכל ימות השבוע תוך שימוש בחומרים בטיחותיים וידידותיים לסביבה. ההגעה מהירה, השירות אדיב והתוצאות נהדרות. עם הדברה מקצועית תיהנו מבית נקי מחרקים או מכרסמים במשך תקופה ארוכה.

Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support