צרו קשר 050-228-2912
News

הדברה בג'ל לתיקנים/ג'וקים

הדברה בג'ל לתיקנים/ג'וקים

פלשו אליכם הביתה אורחים לא רצויים כמו ג'וקים/תיקנים? זה מגעיל אתכם? אתם כבר לא משתלטים על הבעיה? ריססתם וריססתם וזה עוזר רק ליומיים? אתם חוששים מחומרי הדברה ומיני רעלים בבית? תבדקו פתרונות מתקדמים לבעיה ותרגישו נוח ובטוח בבית שלכם. אז מה עושים? הדברה בג'ל לתיקנים/ג'וקים היא הפתרון שיש בו יתרון ואפקטיביות לטווח ארוך. שמירה על הסביבה ושמירה על בריאות המשפחה ובעלי החיים.

התיקן/ג'וק – מי הוא? מאיפה הוא בא?

התיקנים נחשבים כמזיקים לבני האדם, בעיקר משום שהם מעבירים מחלות. בארץ נפוץ התיקן האמריקאי והתיקן הגרמני. (התיקן הגרמני הוא תיקן קטן) התיקן האמריקאי הוא תיקן גדול וצבעו חום-אדמדם. לתיקנים האמריקאים יש יכולת הישרדות מעוררת התפעלות, הם חיים בביוב והם יכולים לשרוד גם שבוע ימים ללא מזון. הם חודרים לבתים דרך צינורות הביוב אבל גם מגיעים דרך החלונות בתעופה או פשוט דרך הדלת אם היא פתוחה.

למה כדאי להדביר את התיקנים (הג'וקים)?

התיקן האמריקאי הוא לא רק מטרד, הוא חרק שחי בביוב ובצינורות הביוב. הזיהום שהוא יכול להעביר אליכם הביתה הוא סכנה בריאותית לכל בני הבית. כל כניסה שלו אליכם הביתה וכל טיול שלו על השיש או בארונות מטבח שיש בהם מזון הוא עלול להשאיר חיידקים לא טובים שהביא עמו מהביוב. אז שימו לב, כדאי מאוד להדביר חרק זה, הדברה בג'ל לתיקנים היא הדברה יסודית שמגיעה עד למקום הקינון של כל החבורה.

למה דווקא הדברה בג'ל? איך זה עובד?

הדברת תיקנים בג'ל היא שיטה מפותחת ומתקדמת, חומר הג'ל מורכב חלקו ממזון המושך את התיקנים אליו. חומר המורכב מפחמימות וחומר רעיל, היחס בין החומרים הוא: 95% חומר מזון ו – 5% חומר רעיל ופעיל. החומר הרעיל והפעיל בג'ל הוא "חומצה בורית", זהו חומר מינראלי שפוגע בחרקים באופן יעיל אבל הוא אינו מזיק לבני האדם או לבעלי חיים. יתרון נוסף וחשוב הוא שחומר זה אינו מזיק לסביבה והוא מאושר על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

הדברה ירוקה: כיום, משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, מחייבים את כל המדבירים בעלי רישיון הדברה, לעבור הכשרה מקיפה ולקבל הסמכה לבצע הדברה ירוקה. בישראל מעודדים מדבירים לבצע הדברה בשיטות "הדברה ירוקה" בלבד, זאת כדי שיהיה שימוש מינימום ברעלים ונקבל מקסימום תוצאה. הדברת תיקנים בג'ל היא אחת השיטות הירוקות והמועילות. השיטה מתמקדת בקטילת המזיק ואינה מזיקה לבריאות דיירי הבית ובעלי חיים.

Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support